خانما شما چیکار کردین برای زردی بچهاتون

۴ پاسخ

زاییدی بالاخزه

شیردادن زیاد
قطره نئوناستر فوق العاده بود براش
دوروزم دستکاه کرفتم کذاشتمش

فقط بایدبزاریش زیر دستگاه هیچی بهترازدستگاه نیس،ولی میگن باکاسنی بشوری وکدورنده کنی باابش بزنی به زیربغلشوکشاله هارانش وکف پاش خوبه

عددش چنده؟؟؟
من روز ۴ ام۷ بود
تندتندشیر دادم
کاسنی خوردم
باکاسنی شستمش

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی