۹ پاسخ

شیرخشک هم زیاد بهش بده

قطره بیلی استاپ و دستگاه

فقط شیر باید زیاد بدی و جاشو گرم نکنی

ولی آزمایش ندادم

ادویه رو حذف کن
لبنیاتم نخور
زود خو ب میشه

دستگاه اجاره کردیم ۳ روز خونه زیرش بود
خودم‌ترنجبین‌خوردم رفت تو شیرم
پشت هم‌شیردادم ادرار کرد و مدفوع خوب شد ب مرور

ببین اصلا ادویه جات زعفران داخل غذا نریز کمپوت شربت زیاد بخور
پرتقال هم اصلا نخور ابگوشت هم نخور تا زردی خوب بشه بعد بخور

شیر خشک بده
خودت هم عرق کاسنی با آب قاطی کن بخور
عناب هم خوبه
بپیچش تو برگ کلم
من اینا رو انجام دادم فردا میخام برم اندازه بگیرم زردیشو امیدوارم اومده باشه پایین

سلام بردم دکتر بعد دستگاه اجاره کردم فعلا که تازه تو دستگاه گزاشتیم

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی