صبحم ک افتاب از پنجره میومد تو مذاشتموشون تو نور
باشیر گاو و اب هندوانه شستمشون
اب لیموشیرین دوقطره میدادم بهشون و خودم دائم میخوردم
کدوسبز میخوردم
شیرخشتم خودم خوردم
ی کپسولم شنیدم خیلی خوبه
من تو دستگاه گذاشتم و یه کپسولی داد دکتر سوراخ میکردم میچکوندم دهنش
یک هفته بستری بودبعدیکدهفته هنوززردش۱۳بودآوردمش خونه خودم شروع کردم چیزای خنک وسردخوردم عرق کاسنی شاه تره هم میخوروم هرروزفلوس وترنجبین باهم دم کردم هرروزیه استکان میخوردم عرق شاه تره هم میزدم به پنبه کف پاهاش ودستاشدوپیشونیش میکشیدم هرروزبعدرفتم آزمایش دادم تاخوب شده
شیر خشت دادم
زیر دستگاه گذاشتم بدنشو با شیر گاو و عرق کاسنی میشستم دوساعت یکبار شیر میدادم و لبلس کم میپوشیدم
یه شب بستریش کردم و بعدش قطره دارم میدم بهش
دارو و آب فند بهش دادیم هی ادرار کرد تموم شد
تندتند شیربده بزار زیر گرما خورشید ازگردن به پایین بزار زیر گرما
ففداون قطره زردی جواب داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.