توی ۳ روزگی ۱۰ بود
ی شب زیر دستگاه بود اومد ۷/۹۸
هفته بعدش اومد ۳
۴ روزگی زردیش رو ۹ بود همش شیرش میدادم تا از طریق ادرار و مدفوع دفع کنه و با عرق شاطره میشستم صورتش و دستاش و پاهاش رو بعد کلا محو شد زردیش هر چند کم بود ولی اگر رسیدگی نمیکردم زیاد میشد
هر چی بیشتر بخوابن بیشتر میشه ، نمیذاشتم بخوابه همش شیرش میدادم
مال من 13 کف پا بود یعنی حدود 16 تقریبا ، سه روز دستگاه اوردم خونه هر دوساعت 60 تا شیر خشک دادم زردی از ادرار دفع میکرد مشخص بود الان خوب شده
شیر بهش زیاد بده اگه شیر زیاد بخوره زودتر خوب میشه، اگه شیر خودت کمه شیر خشک بده
برای من یه دفعه ۱۳ بود که دستگاه گرفتیم اوردیم خونه ۴ روزه خوب شد، دوباره بعد از چند روز رفت بالا ۱۵ شد بیمارستان بستری شد ۳ روزه خوب شد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.