۶ پاسخ

تا یک ماهگی داشت
بهش شیرخشت دادم قطرشو از داروخانه گرفتم

سلام دختر منم چند روز بیشتر زردی نداشت ،شیرم کم بود شیر خشک دادم ،زیاد گرمش نکردم ،یکی دو قطره لیمو شیرین دادیم ،سریع تموم شد البته زردی خیلی کمی داشت چون ماه آخر کاسنی میخوردم

ترنجبین شیرخشت میگن خوب نیست دور از جون تمامی بچه ها یه بچه سه روز رفت تو کما داخل همین گهواره هم بود

قطره بیلی مخصوص زردی
دوروز شیر خشک
با دوغ حمامش دادم زود خوب شد ۱۴/۵نبود سه روز بود که متوجه شدم

من روز سوم زردی گرفت سه روز بعدش خوب شد.ترنجبین دادم بهش چتباری تند تند شیر دادم ادرار کنه و بدنشو تو حموم با عرق کاسنی شستم خودمم گرمیجات اصلا نخوردم

من تا چهل و شش روزگی ترنجبین دادم با قطره

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی