برا چهل روزگی نی نی هاتون چیکار کردین؟؟؟؟

۸ پاسخ

حموم بردم و یه عکس یادگاری گرفتم
کار خاصی نتونستم کنم😑

عزیز گجه ده بوردا نینیسن😅🤣😂گنجانده گیر عریوین گوجانا

چهل روزگیش با‌کریسمس بود براش لباس وجوراب بابانوئل خریدم وکیکشم همون طرح سفارش دادم عکس وفیلم گرفتم حمومم مامانم برد

هیچی 😂🤦🏻‍♀️ خیلی حال خوبی داشتم لابد کاریم میکردم 😂 ی حموم با مادرم رفت همین 😮‍💨😂🤲🏻

برای بچه اول جشن بزرگ گرفتم برا این دخترم میخام مولودی بگیرم

هیچی،بهش شیر دادیم و طبق معمول🤣

حموم بردیم عکس و اینام گرفتیم

هیچی😶

سوال های مرتبط