دخترمن ۱۱ بود بعد دو روز زیر دستگاه ( البته به درستی نه) تغییری نکرده بود دکتر قطره نئوناستر داد فعلا داره استفاده میکنه فرداازش ازمایش میگیریم خداکنه خوب شده باشه
زردی نی نی من آزمایش که گرفتیم ۱۳ و خورده ای بود
دکتر گفت باید ۴۸ ساعت بره تو دستگاه .
شیر خشت هم دادم بهش .
دفعات شیر رو هم زیاد کردم .
خداروشکر خوب شد
زردی دختر من ۱۸ بود گفتن بیمارستان بستری بشه
ولی گفتم با دستگاه تو خونه کنترل میکنم اگه نیومد پایین بستری کنیم
سه روز و دو شب تو دستگاه بود زردیش ۱۱ شد
گفتن بیاد زیر ۱۰ برطرف میشه
الان هم تند تند بهش شیر میدم
ترنجبین و شیر خشت هم میدم
این هفته مجدد میرم برا تست زردی انشالله که رفع شده باشه کامل 🤷🥲
دخترمن زردیش 9بود5روزتودستگاه موند.بعدشم گفتن تندتندشیربده تابرنگرده.
پسرم زردیش ۹ بود روزی دوبار شیر خشت میدادم و شیر خشک میدادم تند تند بعد یه هفته زردیش رفت
من دخترم زردیش ۸ بود
فقط تند تند شیر دادم و صورتشو با عرق کاسنی میشستم
۱۵ روزگی زردیش تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.