۶ پاسخ

دخترمن ۱۱ بود بعد دو روز زیر دستگاه ( البته به درستی نه) تغییری نکرده بود دکتر قطره نئوناستر داد فعلا داره استفاده میکنه فرداازش ازمایش میگیریم خداکنه خوب شده باشه

زردی نی نی من آزمایش که گرفتیم ۱۳ و خورده ای بود
دکتر گفت باید ۴۸ ساعت بره تو دستگاه .
شیر خشت هم دادم بهش .
دفعات شیر رو هم زیاد کردم .
خداروشکر خوب شد

زردی دختر من ۱۸ بود گفتن بیمارستان بستری بشه
ولی گفتم با دستگاه تو خونه کنترل میکنم اگه نیومد پایین بستری کنیم
سه روز و دو شب تو دستگاه بود زردیش ۱۱ شد
گفتن بیاد زیر ۱۰ برطرف میشه
الان هم تند تند بهش شیر میدم
ترنجبین و شیر خشت هم میدم
این هفته مجدد میرم برا تست زردی انشالله که رفع شده باشه کامل 🤷🥲

دخترمن زردیش 9بود5روزتودستگاه موند.بعدشم گفتن تندتندشیربده تابرنگرده.

پسرم زردیش ۹ بود روزی دوبار شیر خشت میدادم و شیر خشک میدادم تند تند بعد یه هفته زردیش رفت

من دخترم زردیش ۸ بود
فقط تند تند شیر دادم و صورتشو با عرق کاسنی میشستم
۱۵ روزگی زردیش تموم شد

سوال های مرتبط