سلام مهربون خوبی قدم نورسیده مبارک 🥰
شما سیدالشهدا سزارین شدین؟؟؟
دکترتون کی بود؟
پنج روزگی زردیش خودشو نشون داد هفت روزگی کلا رفت
۱۶ بود زردیش بستری شد سه روز
من دو روز گذاشتم دستگاه بعد اب انار و کاسنی خوردم با خنکی بچه شستم شیر خشت واب انار به بچه هم دادم یه قطره
سلام گلم دختر من زردیش ۱۵ بود
توی ۴ روزم از بین رفت ولی خیلی رعایت کردم.
هم توی دستگاه بود دائم فقط واسه شیر خوردن درش میاوردم.
خودم فقط سردی خوردم ۱۵ روز تمام حتی به خرما هم دهنم نزاشتم.
دکترش گفت باید هر ۱ ساعت ۶۰ سیسی شیر بخوره زیر دستگاه اب بدنش خشک میشه و تند تند گشنه و تشنه میشه.
اگ اب بدنش کم شه تشنج میکنه.
به من گفت شیر خشک هم بده ببلاک خودش گفت بده.
من قطره ی شیرافزا و قرص لاکتاول میخوردم هر دوساعت شیرمو میدوشیدم.
دخترم هر ۱ ساعت و نیم شیر میخورد. حتی شبا نمیخوابیدم ۴ شب بیدار بودم تاصبح . صبح به بعد مادرم حواسش بود من چند ساعتی میخوابیدم.
یک روز کامل دستگاه بود دائم شیر دادم بدنش کم اب نشه خیلی مهمه
دیگه از یک ماهگی ب بعد بهتر شد
۱ روز کامل دستگاه گذاشتیم و قطره بیلی استاپ دادم
۱۱ بود زردیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.