لباس نپوش زیاد تنش من تنش شلوار نپوشیدم بولیز هم فقط تیشرت بعد تا سه روز هر ۸ ساعت قطره نئو نیستر استفاده کردم هر دوساعت هم شیر بده بهش اگه فکر میکنی شیرت زیاد نیست شیر خشک بده بهش که ادرار کنه
من ترنجبین بهش دادم
خودمم کاسنی شاهتره خوردم
صورت و بدنش و با کاسنی تمیز میکردم
انار بهش دادم و.....
تندتند بهش شیر بده بذار دفع کنه
من یدونه انار چکوندم تو دهنش
اگر خیلی بالا باشه دستگاه خوبه من اول دستگاه گذاشتم بعدش که کمتر شد ترنجبین دادم
عرق کاسنی از عطاری بگیری بخور زردیش خوب میشه وقتی شیرتومیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.