کیا ۲ آبان موعدشونه؟🥲🥲

۶ پاسخ

منم 1 آبان موعد و 19 مهر آمپول آزادسازی زدم ولی هیچی علائم ندارم 😢

من دو آبان🥲

من۶ ابان

من دو سه روز دیگه بی بی هام هاله داره و درد شدید پریود دارم و همش دوست دارم بخوابم حالا دیگه توکل به خدا

من۳☹️

من ۴ ابان

سوال های مرتبط

ابرا ابرا قصد بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد