۴ پاسخ

من انتی رو ۱۲هفته و ۳روز انجام دادم که بهترین موقس 😍😍

از یازده هفته و سه روز میتونی انجام بدی تا سیزده هفته و شیش روز

من 11هفته و 2روز انجام دادم

12هفته و دو روز رفتم که تو سونو 12هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی