به من نگفتن برم آزمایش اشکال نداره؟

۷ پاسخ

برای منم ننوشت

داره وای‌چون ان تی خوب بوده دکتر نفرستاذه منم همین بودم

انومالی نمیخاد آزمایش مگه دکترت بخاد چیزی بنویسه

نه واجب نیست انتی اوکی باشه حله

انومالی برا همه آزمایش نداره و فقط سونوست

چکاپ اولیه منظورت؟ بدی بهتر

ازمایش چی؟

سوال های مرتبط

مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی