۶ پاسخ

میخوای شبانه روزی جام جم برو نگو انومالی میخوام . للکی بگو ۱۷ هفته ۴ روزته اپه لازم بود برلا انجام میده پولتشو میگیره تا صب باز

من کاوسی میرم عالیههههه پیشنهاد میکنم بری

بیمارستان صارم تهران

من دو هفته قبل تهران وقت گرفته بودم

ب نظرم همون ۳ روز گفته خوبه

بهترینش کاووسی ولی باید از یه هفته قبل نوبت بگیری
به جام جم هم زنگ بزن

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری