۲ پاسخ

پس اونیکه برنامه میگه برا زایمان خونه پرش هست!؟

از ۳۸خوبه ولی ۳۶هم میشه خواهرشوهر من ۳۴زایمان کرد ولی بچش حدود ده روز بستری بود

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته نوزدهم بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آسنا مامان آسنا هفته شانزدهم بارداری
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان یکی یدونه💙🌊 مامان یکی یدونه💙🌊 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری