۴ پاسخ

منم زایمان قبلیم ۳۴هفته زایمان زود رس گرفتم

۳۵ بچه کامل بود عزیزم؟

من هم سی هفت هفته کیسه آبم پاره شد زود از تاریخ زایمان به دنیا اومد الات دکتر گفته باید تا سی شش هفته شیاف بزنی از سی چهار هفته استراحت مطلق بشی

حتما برو سرکلاج کن منم همینطوربودم الان بچه ۱۹هفته اومده پایین دهانه رحمم۳سانت بازشده احتمال سقط دادن

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته بیستم بارداری
مامان آق پسر مامان آق پسر هفته بیست‌وسوم بارداری