خانوما اونایی که سرکلاژ شدن چه علایمی داشتن؟!

۳ پاسخ

اره ولی من دوقلوعه

منم سرویکسم ۳۲ بود

من علائمی نداشتم قلب بچه خیلی پایین شکمم میزد دست میزاشتم پایین بود . طول سرویس ۳۲ بود

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی