۶ پاسخ

۳۲ هفته

منم ۲۸انجام دادم امانمیدونم دقیق مال رشدبودیانه موقعیت جنین ووزنش دورسرودورشکم طول ران مایع آمنیوتیک اینجورچیزاتوسونوم نوشته

واسه من ۲۸نوشت

فکر کنم سونو رشد از سی هفته به بعده
البته شایدم بستگی به نظر دکتر داشته باشه

برا من ۲۸هفته ننوشت ۳۰هفته باید انجام بدم

باید دکتر بگه

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وششم بارداری