۶ پاسخ

منم این عدد بود روزی یکی ۵۰ خوردم اوکی

همه چیزت زده نرمال هم قندناشتا هم تیرویید هم فریتین ک همون یعنی ذخیره آهن بدن خوبه و کم‌خونی از نوع فقر آهن نداری

بالاست قرص بخور

نگاه دکتر من می‌گفت که توی بارداری تیرویید باید حداکثر ۲ تا ۲.۵ باشه زیر یک هم نباشه.
چت جی پی تی که پرسیدم گفت سه ماهه دوم عیب نداره بالاتر باشه بازم شما باید از پزشکت بپرسی که دارو بگیری من خودم با دارو دارم کنترلش میکنم

زیاده قرص میده بارداری باید فکنم زیر ۲ باشه

زیاده باید قرص بخوری منم همینه عددش دارم قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری