۶ پاسخ

آره دیگه زدیم

مگه. واکسن ۶ماهگی زدی هنوز زوده

نهایتا ۲ روز

باشه ممنونم

معمولا ۳ روز میدن بعدش اگه تب داشت دوباره ادامه میدن

من سه روز ميدم

سوال های مرتبط