۴ پاسخ

دیر نکردی ؟؟ اصولا ۲۵ هفته باید آزمایش گلوکز بدیم

شنیدم باید ۸ ساعت ناشتا باشیم 🥲

من از۱۲شب چیزی نخوردم ۸ صبح رفتم ازمایش

۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی میخواد من ۱۰ ساعت ناشتا بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری