خانما شما ازچندماهگی بچتون ابگوشت خوردین؟

۴ پاسخ

ابگوشت بدون نخود از اول

از روز اول ابگوشت میشه خورد نخوردشو نخوری

من نخود روز جلو تر خیس میکنم از اول هم میخورم

بدون نخود هرروز

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی