سلام🤓
اب دور جنین ۱۲ خوبه؟
کم نیست؟

۳ پاسخ

دکتر برامن گفته آب دور جنینم زیاده
ولی نمدونم چنده عددش

نه طبیعیه من تو آنومالی 13 بود

خوبه فکر کنم.مایعات و آب خیلی خیلی زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان نیلماه خانم مامان نیلماه خانم ۹ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری