بچها شما شکر میزنین تو فرنی بچتون

۶ پاسخ

خرما بزن من خرما میریزم همیشه هم حلواش هم فرنی هاش هم تو کاچی

من شکر قهوه‌ای میریزم

نه
زیر یکسال ک ممنوعه
بعدشم اصلا دلیلی ندارد بدم ، سم سفیده فقط ب مغزش آسیب میزنه

نه اصلا

خرما و شیره میزنم ،شکر اصلاااااااااااا نمبدم تا دوسالگی

نبات بزن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی