چه سنی بچه هاتون روروئک استفاده کردن

۶ پاسخ

من ۵ تموم شد گذاشتم

من بعدواکسن ۶ماهگی دیگه میزارم البته الانم ۵روزی بود روزی یک ربع میزاشتم نمیموند

من نخریدم نمیخرم و نمیزارم

من یه هفته هست گذاشتم

من از الان میذارمش

من تازه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان دخترکم✨ مامان دخترکم✨ ۱ سالگی