۱۴ پاسخ

خیلییییی قشنگن♥️♥️♥️😍😍😍

عزیزم با چی کشیدی؟

آفرین به شما مامان باسلیقه

چقدر عالی و با استعداد ب من بگن یه گردی بکش کج و کوله میکشم چقدر خوبه احسنت 👌👌👏👏👏

یاد نقاشی های خودم افتادم 😂 خیلی هنرمندی آفرین عزیزم.

چقدر خوشگلن دلم خواست
خیلی با استعدادی
چه مادر هنرمندی داره
قاب کنی عالی میشن

خیلی قشنگ شده عزیزم من رو سفال کشیدم واسه پسرم دومی هم هنوز مشخص نیست واسه اونم میخام بکشم

خیلی خوشگله قاب میگیری؟

ای ول افرررین عالی شدن

پنج تا طرحه سه تاش تقریبا تمومه دوتا طرح دیگه مونده

وای چ خوشگل کشیدی

عالییییههه

خودت کشیدی

کی کشیده

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۳ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری