مامانای مهربون نی نیا کی دندون در میارن

۳ پاسخ

علایمش چجوریه😫

۵ ماهگی به بعد

برای هر بچه یه جوره.
برا پسر منم دو روزه نیش داده🥹🥞پنج ماهشه
برا خواهرم سه ماهه بود🫡

ولی هرچه دیرتر در بیارن بهتره

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان میران مامان میران ۴ ماهگی