پس نی نیا از کی ماما بابا میگن دلمون غش بره؟

۶ پاسخ

فادیا یبار وسط گریه گفت ماما ، فکر کنم همونم شانسی بود چون فقط همون یبار بود ⁦┐⁠(⁠ ⁠∵⁠ ⁠)⁠┌⁩

پسره من ۳ ماهگی گفت ما ما
ممممم یعنی ممه میخاست
۵ ماه تکمیل بابا رو گفت بو با 😍 دقیقا روز ولادت امام رضا ، معجزه امام رضاس آخه

۴تا۶ماهگی میگن کم کم

دختر من دو سه هفتست وقتی تنها میمونه و گریه میکنه کامل بین گریش مامان میگه
اممممم اممم میکنه بعد مااامااان میگه

باهاشزیاد حرف بزن

پسر من یکماهه میگه بابا
ماما گاهی وسط گریه هاش میگه
البته فک نکنم بدونن بابا ماما کیه فقط آوا سازی میکنن

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی