سلام میشه عدس بریزم توسوپ دخترم؟؟؟

۳ پاسخ

آره بریز من برنج چند دانه عدس میریزم

نه زوده

دال عدس اره

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی