کیا برا گهواره اشتراک گرفتن؟خوبه؟

۷ پاسخ

من شنیدم اطلاعات خاصی نداره نگرفتم همین تبادل نظرها بهتره

من که یک ساله گرفتم و استفاده هم نمیکنم نگیر به نظرم

من داشتم
چیز جالبی نداره ب نظر من ☹️

من تاالان میگرفتم این دفعه نگرفتم دیگه چرته چیز خاصی نداره

من گرفتم چیز خاصی ندارع که بخای یاد بگیری یا توضیحات بیشتری بدع

من قبلاً گرفته بودم ارزش نداره

من گرفتم
خیلی چیز عجیبی نیست زیاد ارزش نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی