من بایو لاکت میدم به بچم تا کی باید ادامه بدم

۳ پاسخ

تا 4ماهگی
دیگع قطع کن

اصلا براچی میدی؟
اگر اذیتی چیزی نیست ک نده به طفلی دارو

برای چی دادین تاالان؟؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان دخملی🍓 مامان دخملی🍓 ۱۷ ماهگی