۶ پاسخ

الهی آمین

نی نی جاش خوبه خوش میگذره می خواد دیرتر بیاد تا مامان و باباش رو یهو غافلگیر کنه
ان شاءالله هر چه زودتر زایمان کنی به سلامتی نگران نباش خدا پشت و پناه شما و نی نی تون باشه التماس دعا

منم ندارم🥺

عزيزم همين كه ٤٠ هفتت تموم شد و وارد ٤١ هفته شدي برو نامه بستري بگير خودتو عذاب نده

برو بیمارستان

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان 🩵شاهانم🩵 مامان 🩵شاهانم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا روزهای ابتدایی تولد