۴ پاسخ

برای بچه خطرناکه بنظرم برو سزارین کن بیاد بیرون چون اگر دیر بشه مدفوعش مبخوره خیلیا این اشتباه کردن

منم هیچ علائمی ندارم

برو بیمارستان منم مثل شما بودم هیچ علائمی هم نداشتم دقیقا 40هفته بودم به دکترم زنگ زدم گفت برو بیمارستان رفتم و متوجه شدن ضربان قلب بچه بالاس و سریع بردن اتاق عمل اگر دیرتر میرفتم دخترم خفه میشد چون مدفوع کرده بود و به خاطر همون ضربان بالا رفته بود و بند ناف هم پیچیده بود دور گردنش

شما در کل تو 8 ماهگی اینا هم دردی چیزی نداشتید
مثلا همین گرفتگی هایی که الان ماها تو این 7، 8 ماهگی داریم؟!

سوال های مرتبط