۸ پاسخ

عالیه
شیر هم زیاد میکنه

اتفاقا خیلی هم خوبه شیرافزا هست

چ ضرری بخور همه چی بخور بچه جون بگیره

بخور خوبه.الان دیگ بچه ات 5ماهشه همه چی بخور

من انقدر خوردممم

هعی تو دیار مایی🥲
دلم تنگ شددددد

آره بخور شیرتو زیاد می‌کنه

نه عزیزم چه ضرری فقط یکم نفخ داره کم بخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی