۷ پاسخ

منم هنوز حس نمیکنم خیلی کم مثل نبض
از ۲۰هفته حس میکنیم

یه خرده مثل یه کرم انگار داره حرکت میکنه

کم و بیش زیاد ن مث ضربان

نه هنوز

من مثل سر خوردن ماهی حس میکنم

نه من هنوزمه

منکه هنوز حس نکردم☹️☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری