خانمای هم هفته من شما حرکت جنینو حس میکنید،؟

۹ پاسخ

من ۱۸ هفته حس کردم

من از ۱۳هفتگی حس میکنم

من سه بار حس کردم
با هر چی که تا حالا تجربه کرده بودم‌فرق داشت خیلی حس خوبیه

عزیزم هنوز خیلی زوده اوناییم که حس میکنن احتمال زیاد حرکت رودشونه با نینی اشتباه میگیرن

نه اصلا

بله من از ۱۳ هفته حس کردم

من حس نمیکردم تا ۲۱هفته به بعد

من‌گاهی آره😍😍😍😍😍😍😍😍
البته امروز هرچی بهش گفت تکون نخورد😂

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی