۶ پاسخ

من حس نمیکنم

من یک هفته از تو‌جلوترم. حس نمیکنم. بچه اولت باشه که تا ۲۰،۲۱ هفته باید صبر کنی

من‌ نه

خیلی کم پیش میاد اما اوایل مثل حس حباب ترکیدن میمونه تو شکم بعد قوی تر میشه

من که هنوز حس نکردم😕

بستگی به جفتت داره من از ۱۷ خیلی ریز احساس میکردم تا الان که واضح تر شده جفتم خلفی بود تو سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری