۹ پاسخ

ادم اصلا روزی ۱۰تابخوره مگه چی میشه مگه ضررداره؟

منم روزی نارنگی سه چهار تا میخورم😂

خوبه ویتامین سی داره

میوه در کل خوبه. مگه اینکه به معدت نسازه. وقتی لذت میبری بخوری نوش جونت

نوش جون من اولا خیلی میخوردم الان حالم بد میشه میخورم پس تا وقتی میتونی بخور روزی ۲تا۳تا

وای منم خیلیییییی پرتقالی و نارنگی میخورم روزی چنتاا

منم میوه زیاد میخورم

نوش جونت

سه تا میوه در روز مجازی

سوال های مرتبط

مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری