خانما من خیلی دوغ میخورم اشکال نداره

۷ پاسخ

نه عزیزم اتفاقا کلسیم داره خوبه

منم عاشق دوغم

فقط نمک نداشته باشه کم باشه نمکش فشار نگیری

سلام مانی عزیز کسی بوده تو هفته ۲۸ رفته باشه سونو داده باشه وداخل سونوش Fl و Hl جنین یکم پایین باشه و اینکه آیا مشکلی داره یا خیر دختر خاله م امروز رفته بود سونو وخیای نگران شده بود

با آب قاطی کن بخور چون شوره بیشترش آب بریز

روزی دو لیوان دوغ خوبم هست مشکلی هم نداره

افراط نکن به اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد