نهههه هیچ ربطی نداره
خخخخخخ منم گوجه سبز زیاد میخوردم ادم دست خودش نیس مامانم دعوام میکرد میگفت بچت سیاه میشه😁😁😁فک کنم بخاطر نخورم میگفت
این حرفااا چیه اولن که رنگ پوست وقیافه ب ژنتیک برمیگرده بعدشم لبنیات ک برای بچه خیلی خوبه
عزیزم از کسی که همچین حرفی و زده بیزحمت بپرس ساقیش کیه 🤔😆
جنسیت نی نیت چیه
یا زهرا ول کنید این خرفترو ژنتیکه ک حرف اولو میزنه
چرا هرکی هرچیزی میخوره میگه میترسم بچم سیاه بشه 😐😐 دوغ خیلی خوبه که
چ ربطی داره بچه ژن رو از پدر و مادر ب ارث میبره ن از دوغ😂🍼
ن بابا چرته لبنیات بچرو سفید و خوشگل میکنه
منم خیلی میخورم ، ن بابا فک نکنم ربطی نداره
والا من روزامو با دوغ میگذرونم یعنی بچه هام سیاه میشن 🫤
منم خیلی میخورممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.