خانما من خیلی دوغ میخورم میگن بچت سیاه میشه درسته؟

۱۲ پاسخ

نهههه هیچ ربطی نداره

خخخخخخ منم گوجه سبز زیاد میخوردم ادم دست خودش نیس مامانم دعوام میکرد میگفت بچت سیاه میشه😁😁😁فک کنم بخاطر نخورم میگفت

این حرفااا چیه اولن که رنگ پوست وقیافه ب ژنتیک برمیگرده بعدشم لبنیات ک برای بچه خیلی خوبه

عزیزم از کسی که همچین حرفی و زده بیزحمت بپرس ساقیش کیه 🤔😆

جنسیت نی نیت چیه

یا زهرا ول کنید این خرفترو ژنتیکه ک حرف اولو میزنه

چرا هرکی هرچیزی میخوره میگه میترسم بچم سیاه بشه 😐😐 دوغ خیلی خوبه که

چ ربطی داره بچه ژن رو از پدر و مادر ب ارث میبره ن از دوغ😂🍼

ن بابا چرته لبنیات بچرو سفید و خوشگل میکنه

منم خیلی میخورم ، ن بابا فک نکنم ربطی نداره

والا من روزامو با دوغ میگذرونم یعنی بچه هام سیاه میشن 🫤

منم خیلی میخورممم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد