۵ پاسخ

منم خیلی دوغ میخورم

تاجایی که من میدونم باید روزی دولیوان دوغ بخوریم ی پیاله ماست قبل خوابم ب لیوان شیر😂

نمکش فکرکنم بیشتر باشه ولی قندم من شنیدم داره
یه بار یه کلیپ دیدم کامل توضیح داده بود ولی الان یادم نیست علمی برات توضیج بدم

فک کنم بیشتر نمک داره قندش اونقدری نیس

منم میخورم مخصوصا ابعلی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی