خانما کسی بوده با فولیکول ۲۲ و ۲۴.۵ باردار نشده باشه

۹ پاسخ

بله من🤦🏼‍♀️🥴

انشالله همچنین برای شما هم مثبت باشه

کی انجام دادی؟؟؟

من چندماه سقط کردم

بله من هر ماه با همین فولیکول 24نمیشم

من دوماهه فولی ۲۳و۲۴داشتم نشدم 🥺

من

من بافولیکول 22و23و18باردارنشدم

هی من با ۲۰و۲۱نشدم خدا باید بخاد یکیم داریم با ۱۰،۱۱شده بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری