خلنما کسی بوده با فولیکول ۸ و ۹ باردار شده باشه؟

۷ پاسخ

سلام گلم شما با همون فولی ۸ و ۹ باردار شدین؟

من با فولیکول ۱۴ اقدام کردم پوچ شد

نمدونم دیگ کیت زدم دیدم مثبت شد اقدام کردم الان ده روز به پریود دیگ نمدونم باردار باشم یا نه

هر چیزی ممکنه عزیزم ولی میگن برای بارداری فولیکول ۱۸ به بالا باید باشه

فولیکول ۱۸ به بالا تا ۲۴ باشه ازاد میشه و بچه سالم میشه کوچیک باشه ۸ یا ۹ اصلا ازاد نمیشه بالغ بحساب نمیاد اصلا

دارو بخوری بزرگ میشن

نمدونم گلم فقط میدونم دوستان جواب نمیدن نمدونم چرا من فولیکولم ۱۲بود دیگ نمدونم باردار میشم یا نه

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری