۲ پاسخ

ببخشید عزیزم دکتر گفت بهت روز ده سونو بده؟!

خیلی خوبه.اگر دوره ت ۲۸ روزه باشه و روز ۱۴ تخمک گذاری.هرکدوم اینا را تا روز ۱۴ دومیل بزار رو سایزشون

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری