۷ پاسخ

فولیکول ۲۰ خوبه دیگه

کجا رفتی سونو؟

از خدا امیدوارم تو این شبای عزیز دامن همه مونو سبز کنه اول اونایی که خیلی منتظر نی نی بودن بعد هم برسه به ما🥲💔🤲🏻امین

من با یه یک تخمدان که کارکردش ۲۰٪ بود و اسپرم ضعیف طبیعی باردار شدم
امید همیشه هست دختر ایمان داشته باشی معجزه اتفاق می افته

فولیکول هات خیلی خوبن که برا من ۸ بود

بله صددرصد سایز فولیکول ها عالیه

ی قالب ۲۱, داری ممکنه بشه

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری