بتا با ۳روز تاخیر۱۵۷خوبه؟
کم نیست میشه عدد بتا رو بگین

۱۶ پاسخ

مامان جون من با ۴روز تاخیر ۲۰۰بود

من با ۴ روز تاخیر ۳۰۰

ن خوبه عزیزم شاید لقاح دیر گرفته مبارک قلبم

بله من یه هفته تاخیر ۴۴۴ بود

من دو روز تاخیر ۱۵۰ ئم . خارج رحمی ک نیست؟؟؟؟

برای منم دو روز تاخیر ۱۵۰ ئه . نکنه مشکلی دارم ک کمه؟؟

من بتام بعد 6روز 979هستش دکتر میگه یابد سونو داخلی بدی شاید خارج رحمی باشه چیکار کنم

من 4 روز تأخیر بتا 1000 شد

با اینا به خودت استرس نده

عدد بتا همه باهم فرق داره

خوبه مبااااارکه ۳روز دیگه تکرار کن عدد میره بالا عزیزم

من بتام ۳ روز بعد ۷۱۰ بود اصن نمیشه مقایسه کرد یکی زود لقاحش شکل گرفته یکی دیرتر

من بایه روز تاخیر ۱۵۵ بعد تکرار کردم زیاد شده بود

مبارکه خوبه🫂😘

عالیه مبارک باشه ❤️

اگه استرس داری بعد دو روز تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری
مامان حسام و فندوق😘 مامان حسام و فندوق😘 هفته نوزدهم بارداری