خانموما شما ساک بیمارستان بستین؟؟

۱۵ پاسخ

من هنوز خرید نکردم😂😂

نه هنوز ولی داشتم فکر میکردم از فردا کم کم بچینم

زوده خووو😁😂

من اره بستم

نه هنوز

نهههه هنوز فقط لباس ها شستم البته مامانم زحمتشو‌کشید شست، مونده اتو‌بکشم و بچینم ایشالا هفته آینده

من بستم یه ماه بیشتر شده فقط پوشک نگرفتم برا جفتمون

سلام خیر من هنوز نبستم زوده

منم نبستم اما از سی هفته باید بسته باشه چون آدم از هیچی خبر نداره یهو میبینی خدای نکرده ی اتفاقی افتاد ک بری بیمارستان حداقل امادست عجله ای نمیبندی

اره اماده اس😂😁😍

نه والا سیسمونی هم نچیدم😂

منم ن هنوز

اره از سی سه هفته بستم

نه هنوز، بهم گفتن زوده😂

ن هنوز منک سیسمونیمم نچیدم☹️😂

سوال های مرتبط

مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی