۲ پاسخ

ان شاالله ک چیزی نمیشه،سعی کن کارتو کمترکنی،بارداری اولتم هست زیادنشین،به هرحال بهترین حالت برای خانم باردار درازکش یامتایل به پشت هس،زیادپشت چرخ میشینی اذیتش میکنی

بارداری اولته؟؟

سوال های مرتبط