مامانا برای آبریزش بینی عطسه سرفه چی خوبه

۴ پاسخ

فقط شربت نئوتادین هم برا حساسیته هم سرماخوردگی هم آبریزش بینی

اول نظر دکتر
اما پماد ب ب کلد برای آبریزش بزنی به لباس یا پیشبند یا کناره بالشت یا تشکش.
شربت آیورامی برای سرفه.
برای عطسه هم اسپری بینی

پلارژین.

قطعا ویزیت دکتر

سوال های مرتبط