۵ پاسخ

بستگی ب بدن داره .

برای زایمان طبیعی میشه زود بست تاثیر داره سزارین که اصلا نمیشه میمیری از درد

من شنیدم میگن شکم بند خوبه با چادر یا شالم میبندن ی فیلم دیدم ماما توضیح میداد

من با شال خودم بستم شکمم تخت تخت😂😂😂

میگن از اول گن نبندین
شکم رو باید بست ولی گن خیلی فشار میاره احتمال افتادگی رحم داره

سوال های مرتبط

مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری