خواهرا بعد سونو واژینال ممکنه دچار لکه بینی بشی؟!

۹ پاسخ

ن اصلا .سونو واژینال ربطی ب لکه بینی نداره.ضرر داشته باشه دکتر بهتر ازما میدونه انجام نمیده.

برا من ک تا حالا پیش نیومده عزیزم چون زیاد فرونمیکنه دستگارو ک

من رفتم فشارکه نمیاره تابارداری قبلمم تا۲۴هفته واژینال میدادم

من هر ماه میشم اگر ب دکترت اعتماد داری مشکلی پیش نمیاد

آره میشه

نه من رفتم لکه بینی نداشتم

من که نداشتم

نه هیچی نمیشه

چرا سونو وازینال دادی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری